טקסט הודעת פורום
| 5/22/2012 8:43:00 AM |
|
נושא: עזרה בנושא קראנק תאריך: 5/22/2012 8:43:00 AM
מחבר/ת: אופיר זבולון
היי יש לי אופני כביש ונכון לעכשיו אני רוכב עם קראנק שהוא לא קומפקט , חבריי לרכיבה מפצירים בי לשדרג לקומפקט , אני מעוניין לדעת מה זה נותן לי מבחינת הרכיבה ואם כן שווה לשדרג תודה לכולם :D
|
חזרה לפורום |
|
|