נושא: אישית אני שנים רבות עם מס´ תאריך: 5/22/2012 10:06:00 AM
מחבר/ת: r t
דגמים של ספשלייזד . XC סטמפי ואנדורו -כולם מקסימים , אמינים וחזקים בטירוף ויתרון נוסף - רמת סחירות גבוהה מאוד ואיבזור מעולה בתמורה למחיר. הסטמפי זה אהבה בפני עצמה , שילוב של משקל נוצה , מכלולים מעולים גם בCOMP והתנהגות מדהימה בכל סוג שטח בהצלחה
|