הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2012 10:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  r t עם תוכן  אישית אני שנים רבות עם מס´
נושא: אישית אני שנים רבות עם מס´  תאריך: 5/22/2012 10:06:00 AM
מחבר/ת: r t

דגמים של ספשלייזד . XC סטמפי ואנדורו -כולם מקסימים , אמינים וחזקים בטירוף ויתרון נוסף - רמת סחירות גבוהה מאוד ואיבזור מעולה בתמורה למחיר.
הסטמפי זה אהבה בפני עצמה , שילוב של משקל נוצה , מכלולים מעולים גם בCOMP והתנהגות מדהימה בכל סוג שטח
בהצלחה


חזרה לפורום