טקסט הודעת פורום
5/22/2012 2:48:00 PM
stam
צמיגים
נושא:
צמיגים
תאריך:
5/22/2012 2:48:00 PM
מחבר/ת:
stam
מציעים לי להרכיב צמיג קטן יותר בגלגל האחורי מאשר בקידמי (הגלגלים זהים) באופני השטח שלי, האם מומלץ?
חזרה לפורום