טקסט הודעת פורום
| 5/22/2012 3:59:00 PM |
|
נושא: עזרה באופניים תאריך: 5/22/2012 3:59:00 PM
מחבר/ת: אבי גולדברג
קניתי אופניים מהדגם שפירסמת לפני שנתיים (נורקו בושפילוט) ורציתי לדעת האם יש בהם משהו מיוחד. חוצמזה בכמה מכרת אותם בסוף וכמה זה שווה היום. תודה מראש בי.
|
חזרה לפורום |
|
|