טקסט הודעת פורום
| 5/22/2012 4:19:00 PM |
|
נושא: כן תאריך: 5/22/2012 4:19:00 PM
מחבר/ת: vladimir kuzminski
לגלגול טוב יותר מומלץ להרכיב מאחור מידה יותר קטנה של צמיג . אבל תלוי באופן רכיבה וזה לא חובה . אני רוכב עם 2.25 מאחור ו2.35 מקדימה יש כאילו שמעדיפים מאחור 2.1
|
חזרה לפורום |
|
|