הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2012 4:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladimir kuzminski עם תוכן  כן
נושא: כן  תאריך: 5/22/2012 4:19:00 PM
מחבר/ת: vladimir kuzminski

לגלגול טוב יותר מומלץ להרכיב מאחור מידה יותר קטנה של צמיג . אבל תלוי באופן רכיבה וזה לא חובה .
אני רוכב עם 2.25 מאחור ו2.35 מקדימה
יש כאילו שמעדיפים מאחור 2.1



חזרה לפורום