הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2012 8:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Yaron Matesaro עם תוכן  לא חפרת, כן עזרת
נושא: לא חפרת, כן עזרת תאריך: 5/22/2012 8:54:00 PM
מחבר/ת: Yaron Matesaro

רפאל ראשית תודה רבה על תרומת הניסיון שלך
אני מבין את מה שאתה אומר על 29", העניין הוא שהיום בדיוק אמרו לי ברוזן שה29" מגיבות נורא לאט בסינגלים (וידוי לא יצא לי לעשות אפילו סינגל אחד בשנה רכיבה) אני רוכב בשטחים רחבים ותלולים עם אבנים וסלעים לרוב)
אבל עדיין הבנתי שה29" עבירות יותר לעומת ה26" שמגיבות בצורה מהירה יותר לשינויים בשטח
בכל מקרה את ה Giant לא הכרתי ואני אברר



חזרה לפורום