הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2012 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר צ עם תוכן  היות ואין GT Avalanche 3.0D במלאי, מה מומלץ במקום?
נושא: היות ואין GT Avalanche 3.0D במלאי, מה מומלץ במקום? תאריך: 5/22/2012 10:54:00 PM
מחבר/ת: יאיר צ

אין להם במלאי - יגיע רק עוד חודשיים כנראה.


חזרה לפורום