טקסט הודעת פורום
5/22/2012 10:54:00 PM
יאיר צ
היות ואין GT Avalanche 3.0D במלאי, מה מומלץ במקום?
נושא:
היות ואין GT Avalanche 3.0D במלאי, מה מומלץ במקום?
תאריך:
5/22/2012 10:54:00 PM
מחבר/ת:
יאיר צ
אין להם במלאי - יגיע רק עוד חודשיים כנראה.
חזרה לפורום