טקסט הודעת פורום
| 5/22/2012 10:54:00 PM |
|
נושא: קומפקט תאריך: 5/22/2012 10:54:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
כל ההבדל הוא בכך שקראנק קומפקט מאפשר לך לרכוב בהילוך נמוך יותר (קל יותר) מאשר קראנק דאבל (לא קומפקט) היות והגלגל שיניים הקדמי קטן יותר מהרגיל (אם אינני טועה 34 שיניים) האם לשדרג? זה תלוי. אם אתה מסתדר בעליות אז תישאר כך.
|
חזרה לפורום |
|
|