טקסט הודעת פורום
| 5/23/2012 10:10:00 AM |
|
נושא: אגב, יש גם סטמפי 29´´ אבל לא ניסיתי.. תאריך: 5/23/2012 10:10:00 AM
מחבר/ת: r t
אני מנוסה רק עם 26´´ ויש רק דברים טובים להגיד עליהם . מבחינה פיזיקלית פשוטה, לג´נט 26 יש חוזק מועדף על ג´נט 29 מאותו סוג. בכל אופן אני לא מתווכח עם אלה שמעדיפים 29
|
חזרה לפורום |
|
|