הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2012 10:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  r t עם תוכן  אגב, יש גם סטמפי 29´´ אבל לא ניסיתי..
נושא: אגב, יש גם סטמפי 29´´ אבל לא ניסיתי.. תאריך: 5/23/2012 10:10:00 AM
מחבר/ת: r t

אני מנוסה רק עם 26´´ ויש רק דברים טובים להגיד עליהם . מבחינה פיזיקלית פשוטה, לג´נט 26 יש חוזק מועדף על ג´נט 29 מאותו סוג. בכל אופן אני לא מתווכח עם אלה שמעדיפים 29


חזרה לפורום