נושא: קראנק קומפקט מהווה דרגת ביניים בין דאבל לטריפל תאריך: 5/23/2012 10:38:00 AM
מחבר/ת: אופיר זבולון
היי שלמה תודה רבה על העזרה , אני לא יכול לקבל תשובה יותר מפורטת מכך , וכמו שאני מכיר את עצמי אז אני חושב שאני אכן צריך קומפקט , תודה שוב לך ולבחור מתחת . שיהיה אחלה יום :suss:
|