טקסט הודעת פורום
5/23/2012 12:20:00 PM
רפאל רוז
נראה סבבה
נושא:
נראה סבבה
תאריך:
5/23/2012 12:20:00 PM
מחבר/ת:
רפאל רוז
לא רכבתי עליהם אבל המכלולים נראים סבירים ופחות או יותר ברמה של המרידה והGT. אם התחברת- תיהנה.
תנסה להשיג הנחה יותר גדולה.
חזרה לפורום