הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2012 12:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפאל רוז עם תוכן  נראה סבבה
נושא: נראה סבבה תאריך: 5/23/2012 12:20:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז

לא רכבתי עליהם אבל המכלולים נראים סבירים ופחות או יותר ברמה של המרידה והGT. אם התחברת- תיהנה.
תנסה להשיג הנחה יותר גדולה.


חזרה לפורום