נושא: פשוט תתמקח תאריך: 5/23/2012 3:46:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז
אין לי דרך להסביר את זה זה עניין שלומדים. תראה לו שיש לך הצעות קורצות אחרות. כשהוא יבין שהוא יכול לנצל את ההזדמנות למכור לך את האופניים אולי הוא יירד עוד קצת.
על סריטה הייתי מבקש הנחה של לפחות 10%. וההנחה של חבר לא צריכה לעניין את המוכר זה יורד רק במעמד החיוב.
|