נושא: רכיבה עם הבולם של marzocchi תאריך: 5/23/2012 9:37:00 PM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר
היום רכבתי בחרובית עם הבולם "החדש" הוא מרגיש ממש רך ונעים ולא נטרק כמו x-fusion הרגשתי שאני מתאמץ קצת יותר בטיפוסים אבל זה יכול להיות משתי סיבות : 1. אולי חסר עוד קצת לחץ אוויר בבולם 2. בארבעה ימים אחרונים עשיתי ריצות יחסית ארוכות ו במקביל שתי אימוני רגליים בחדר כושר. לכן אין מסקנה וודאית אבל הבולם מרגיש הרבה יותר טוב מהקודם,ניסיתי לטרוק אותו בכמה מקומות שה - xfusion היה נטרק ,אבל זה לא קורה. בקיצור מאוד נהניתי "לקפוץ" כמה דרופים קטנים - מרגיש כמו חמאה :)
|