טקסט הודעת פורום
5/24/2012 12:25:00 AM
מורדי בן אדרת
קראנק big hit 2010
נושא:
קראנק big hit 2010
תאריך:
5/24/2012 12:25:00 AM
מחבר/ת:
מורדי בן אדרת
יש אפשרות להחליף לאופניים האלו את הקראנק לקראנק עם 3 מהלכים? כי במקור הור עם גלג"ש 1 בינוני כזה
חזרה לפורום