נושא: לטרק יש דמו דיי תאריך: 5/24/2012 4:06:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז
אם אתה רוצה לבחון את האופניים של טרק זה פשוט מאוד. אין ספק שהיבואן CTC רציני כי הוא עושה ימי רכיבות מבחן (DEMO DAY) כל שבועיים באיזור רכיבה פופולרי אחר. אני ניסיתי אופניים שלהם בשיטה הזו. החיסרון הוא שיש לך רק חצי שעה שזה מעט מאוד זמן אבל זה יכול לתת לך כיוון. תסתכל באתר שלהם http://www.ctc.co.il/Info.aspx?txtParam=CT_DEMO.
יש להם עוד דגם 29 שיכוך מלא מצוין שזה ה"רמבלפיש" אבל ממה שסיפרת על עצמך אני די משוכנע שיותר מתאים לך סופרפליי.
היום כמעט כל חברה מחזיקה דגמי 29 כך שההיצע ענק והתחרות גדולה- בשבילנו הלקוחות הרוכבים זה מצוין.
|