הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2012 10:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי שינדלר עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 5/24/2012 10:11:00 PM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר

תודה רבה על העזרה.
עדיין אני חושב שהאופניים מרגישות ממש טוב עם הבולם הנוכחי.
אתה חושב שהשלדה יכולה להסדק ?


חזרה לפורום