טקסט הודעת פורום
5/24/2012 10:11:00 PM
אנדרי שינדלר
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
5/24/2012 10:11:00 PM
מחבר/ת:
אנדרי שינדלר
תודה רבה על העזרה.
עדיין אני חושב שהאופניים מרגישות ממש טוב עם הבולם הנוכחי.
אתה חושב שהשלדה יכולה להסדק ?
חזרה לפורום