הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2012 9:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד זמורה עם תוכן  במילה אחת -לך על ה-GT
נושא: במילה אחת -לך על ה-GT תאריך: 5/26/2012 9:25:00 AM
מחבר/ת: אלעד זמורה

לגבי 29-26 אין לי תשובה.
לגבי האופנים. יש לי נסיון נהדר עם ה-GT. אחרי שרכבתי על כולם פה למעט ה-SPECIALIZED קניתי את הGT. השיקול היה טיב השילדה וחבילת האבזור. המתלה של ה-GT פשוט גאוני. תענוג רציף.



חזרה לפורום