הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2012 2:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אשר אפריאט עם תוכן  נשכח גלגל CROSSMAX SX בליגד סנטר
נושא: נשכח גלגל CROSSMAX SX בליגד סנטר תאריך: 5/26/2012 2:52:00 PM
מחבר/ת: אשר אפריאט

נשכח גלגל CROSSMAX SX בליגד סנטר
גלגל קדמי בצבע אפור עם עיטור לבן ונאבא בצבע לבן ציר 20
אמש קצת אחרי 6:00 בערב ממש בכניסה לסינגל על רחבת העפר.
היו שם עדיין מספק רכבים. במידה ואחד הרוכבים מצא אפשר להתקשר - 054-3142800
אשר


חזרה לפורום