נושא: נשכח גלגל CROSSMAX SX בליגד סנטר תאריך: 5/26/2012 2:52:00 PM
מחבר/ת: אשר אפריאט
נשכח גלגל CROSSMAX SX בליגד סנטר גלגל קדמי בצבע אפור עם עיטור לבן ונאבא בצבע לבן ציר 20 אמש קצת אחרי 6:00 בערב ממש בכניסה לסינגל על רחבת העפר. היו שם עדיין מספק רכבים. במידה ואחד הרוכבים מצא אפשר להתקשר - 054-3142800 אשר
|