הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2012 11:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eldad z עם תוכן  למה לא 29"?
נושא: למה לא 29"? תאריך: 5/28/2012 11:18:00 PM
מחבר/ת: Eldad z

מה לגבי הדגמים הבאים:
Haro Flightline 29er Two 2012 עולה 2200 לפני מיקוח במצמן.
Trek Wahoo 2012 עולה 2400 לפני מיקוח בסיטיבייק.
GT Karakoram 2.0 2011 29" עולה 2640 לפני מיקוח ברוזן.

אם כולם משבחים את ה-29, אז למה לא?
(בהנחה והוא יצליח לקבל דיל ל-2000).


חזרה לפורום