נושא: החזרת אופניים לחיים.. תאריך: 5/29/2012 1:54:00 PM
מחבר/ת: תומר פיין
שלום לחברי הפורום. ברשותי אופני הרים ז.ק מסוג GT AVALANCH 3.0 שנת 2010 אם אני לא טועה. בקרוב מתחיל לימודים ולכן אני רוצה להשביח אותם בכדי לרכב עליהם ללימודים. הבעיה היא שהם ישבו שנתיים מבלי שנגעתי בהם או טיפלתי בהם, כאשר הם עברו 2 חורפים ירושלמים קשים אך למזלי הם היו מכוסים ביריעות ניילון. מצבם הכללי נראה טוב, מעט נגיעות קורוזיביות במשכך הקדמי וברגים חלודים מעט. השרשרת חלודה בצורה קיצונית ולא נראה לי שמישה במיוחד. גלגלי שיניים מעט חלודים אך אפשר להסתדר עם זה. את הטיפולים באופניים אני רוצה לעשות בעצמי ולכן: הדבר הראשון שאני רוצה לעשות זה להחליף את השרשרת אך אני לא יודע את מידות השרשרת ולא מכיר יותר מידי חברות לכן אני רוצה להתייעץ אתכם ולדעת על איזו שרשרת אתם ממליצים לי לרכוש. בנוסף אני רוצה להעביר על כל מערכת ההינע ניקוי יסודי והסרת חלודה משטחים נגועים אז אשמח לקבל המלצות על חומרים לניקוי ושימון המערכות. בנוסף אשמח לקבל המלצות וטיפים מה כדאי לרענן באופניים בכדי שיהיו שמישים בהקדם. תודה מראש!!!
|