הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2012 11:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  מוט אוכף מתכוונן - בחירה
נושא: מוט אוכף מתכוונן - בחירה תאריך: 5/30/2012 11:48:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

החלטתי לשדרג מוט אוכף שלי, יש לי Joplin שלוש אינץ´ ללא שלט. לאחר טיפול בהיותו כמעט חדש לפני כשנה וחצי - עבד ללא דופי, לאחרונה לאחר אכילת הרבה בוץ של חו"ל - נדרש טיפול. במקביל שוקל להתקדם למוט חדש של 4-5 אינץ´ עם שלט והבחירה היא בין Rockshox Reverb לבין החדש מבית היוצר של crank brothers - Kronolog
לא מעוניין בGravity Dropper.
שתי אפשריויות מציעות קוטר הנדרש לי. השני - חדש בשוק, עדיין לא צבר הרבה ביקורות, ממעט שיש - הדעה מעורבת - כאשר עובד - מרוצים מאוד, אך יש תלונות של אמינות.
אני מקווה היצרן למד מלקחים של Joplin...
לגבי בחירה ראשונה יש גם הרבה יותר ביקורות, גם לא הכול וורוד...

האם יש כאן משרוכב עם Kronolog ויכול לחוות דעה ?
אך הנסיון הכללי עם הReverb ?

תודה



חזרה לפורום