נושא: גובה תאריך: 5/30/2012 9:33:00 PM
מחבר/ת: אמיר נחמד
איזה גובה אתה שנדע איזה מידה אתה צריך... בכל מקרה הנה כמה דברים http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=140330#Image http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=141761#Image http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=138659#Image http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=137754#Image
|