נושא: זה גריז לא לוקטייט תאריך: 5/30/2012 9:55:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
לפי התיאור שלך וכמובן מניסיון זה גריז לבן, וממש אבל ממש לא לוקטייט, לוקטייק הוא בצבע כחול וממש לא שמים הרבה.. שמים רק מעט בקצה של הבורג, כמות בגודל של פחות מאפונה, המטרה הוא להדביק את הבורג למעלה הסלילים כדי שהרעידות לא יוציאו אותו החוצה, מה שמחזיק את הבורג זה המעלה סלילים, אם תשים כמות נדיבה של לוקטייט לא תצליח להוציא את הבורג מתי שתצטרך.... באופניים משתמשים בלוקטייק רק לקיבוע הדיסק לנאבה. גריז משמש לשמון, שמון מאפשר תנוע "חלקה" יותר, שקטה יותר ומונעת חיכוכים קרי - מקרר את המערכת. אין קשר לאטימה, האטימה מתבצעת ע"י טבעות גומי. אתה חייב לבדוק באתר החברה איזה סוג גריז אתה צריך משום שקיימים המון סוגי גריז ולכל אחד צמיגות שונה
|