הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2012 9:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  למה לשבור את הראש?
נושא: למה לשבור את הראש? תאריך: 5/30/2012 9:59:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

כשתקנה את השרשרת ירכיבו לך אותו בחינם..... כדי להרכיב לבד אתה צריך לחשב כמה חוליות להוציא לפי מספר השיניים ובנוסף תצטרך להשיג כלי יעודי לפירוק השרשרת...
מה שאתה צריך זה שרשרת סטנדרטית של שימאנו או סראם בערך 100 שקל...


חזרה לפורום