נושא: כמה דברים תאריך: 5/31/2012 12:04:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
דבר ראשון לוקטייט הוא לא רק כחול, יש גם אדום ועוד. והצבע השונה זה כדי להבדיל את הסוגים של הלוקטייט, יש חזקים יותר ופחות.
בלוקטייט לא משתמשים רק כדי לסגור את הברגים של הנאבה. משתמשים בו כדי לסגור כמעט את כל הברגים שיש באופנים. כולל ברגי מתלה, הברגים של הקאליפרים ובעצם כמעט כל, אם לא כל, הברגים שיש באופנים בנוסף לטורק הסגירה של כל בורג ובורג.
כן כמות גדולה מידי של לוקטייט ו/או לוקטייט חזק מידי ייגרמו לזה שהבורג ידבק חזק. לא משהו שבלתי אפשרי להוציא. פשוט צריך להפעיל יותר כוח...
גריז משמש חוץ מלאפשר תנועה חלקה של חלקים נעים גם לפעמים על ברגים או חלקים שנכנסים למקומות שעשוים מחומר שונה ועשוים להתקע את לא יהיה שם גריז. ע"ע מוט כסא ופדלים.
הסוג של הגריז הוא לא כזה משנה אלא אם זה על חלקי קרבון ואז צריך גריז מתאים.
|