טקסט הודעת פורום
| 6/1/2012 1:23:00 PM |
|
נושא: בעיה הגלגל האחורי נצמד לצד שמאל של התומכות שרשרת תאריך: 6/1/2012 1:23:00 PM
מחבר/ת: חיים קרויזר
החלפתי את הציר לא עזר במה עוד הבעיה יכולה להיות אוזן?הרכבה לא נכונה?היה סוגר עם לחיצה וזה עם אום? תודה רבה לכל המסייעים ושבת שלום
|
חזרה לפורום |
|
|