טקסט הודעת פורום
| 6/1/2012 4:53:00 PM |
|
נושא: עוד דילמה.... תאריך: 6/1/2012 4:53:00 PM
מחבר/ת: עמית שגיא
ואיך חברת נורקו דגם Fluid LX? http://www.norco.com/bikes/mountain/trail/fluid/
או הדגם Sight 3? והאם ההבדל משמעותי בין 2 הדגמים של הנורקו?
http://www.norco.com/bikes/mountain/trail/sight/
|
חזרה לפורום |
|
|