טקסט הודעת פורום
6/1/2012 10:15:00 PM
nativ
Reverb
נושא:
Reverb
תאריך:
6/1/2012 10:15:00 PM
מחבר/ת:
nativ
היום התקינו לי את ה-reverb ורכבתי איתו פעם ראשונה אני יכול לסכם את זה במילה אחת נכון לרכיבה אחת: תענוג!!!
חזרה לפורום