הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2012 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ עם תוכן  Reverb
נושא: Reverb תאריך: 6/1/2012 10:15:00 PM
מחבר/ת: nativ

היום התקינו לי את ה-reverb ורכבתי איתו פעם ראשונה אני יכול לסכם את זה במילה אחת נכון לרכיבה אחת: תענוג!!!



חזרה לפורום