נושא: נכון, אבל תאריך: 6/1/2012 11:55:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
החוויה שאתא מספר - נכונה לדעתי לכל מוט מתכוונן שעובד טוב כאשר מנסים אותו לאחר הרגלי רכיבה עם מוא רגיל...אני הייתי באותו סרט כאשר התחלתי עם שלי לפני כשנתיים... השאלה היא בחירה מבי דגמים הזמינים בשוק.... מנגד - טיפלתי עכשיו בשלי, הולך להוסיף לו שלט רחוק על הקידון...ואולי כדאי להסתפק בו...אומנם רק 3 אינץ´, אך לגובה שלי + טכניקת רכיבה מתאימה - כניראה מספיק בהחלט..
|