הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2012 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ עם תוכן  Reverb
נושא: Reverb תאריך: 6/2/2012
מחבר/ת: nativ

אתה צודק , היה לי מוט של X-Fusion שעבד רק פעם אחת טוב (וזה כנראה רק במפעל כשיצרו אותו) אחרי 4 חודשים החזרתי אותו לחנות... לפי דעתי אם מבחינת האורך המוט שלך מתאים לך והוא עובד טוב אז חבל על הכסף , תישאר עם מה שיש לך... תשקיע אותו במשהו אחר... ( מוט חדש טוב עולה מעל 1200 ש"ח)


חזרה לפורום