הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2012 12:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  אכן
נושא: אכן תאריך: 6/2/2012 12:19:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

יש לי CB Joplin 3 - לאחר כחודשיים לאחר קנייה - הפסיק להחזיק לחץ יותר ויותר...נשברתי, הבאתי לטיפול במעבדה שיפ, שם טיפלו בו כראוי, החלופו אטמים לטובים יותר ומאז ועד לפני כשבועיים (כמעט שנתיים) - עבד ללא דופי.
רק שלמדתי חשיבות של שלט רחוק - לעיתים קרובות נדרש לשנות גובה במהירות תוך כדי צורך בשליטה מלא זרימת רכיבה..אך ללא שלט חייבים להוריד יד מהקידון כדי להפעיל מנוף שינוי גובה מתחת לאוכף...לא נוח ולעיתים גם מסוכן. שלט פותר את העניין.


חזרה לפורום