טקסט הודעת פורום
| 6/2/2012 3:53:00 PM |
|
נושא: המשך תאריך: 6/2/2012 3:53:00 PM
מחבר/ת: עמית שגיא
איזה דגם הם וכמה הם אמורות לעלות כחדשות וכמה כמשומשות ואיזה שנה עדיף לחפש אם אני הולך על משומש? וכמה מ״מ הבולם הקדמי? לגבי רמת האגרסיביות שלי אני ארכב עם כמה חברים שרוכבים dh אבל בחרתי בam כי חלק ניכר מהרכיבה יהיה שבילים
|
חזרה לפורום |
|
|