הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2012 10:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  מרזוקי
נושא: מרזוקי תאריך: 6/2/2012 10:56:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

זה נכון שלפני מספר שנים למרזוקי היו בעיות עם הבולמים שלהם.

בעיות שלפי המבחנים נפתרו והבולמים כרגע בשנתיים שלוש האחרונות הם בין הטובים שיש.

מעבר לזה יש להם יבואן חדש בארץ. לפי האתר של מרזוקי קוראים לו ויסוצקי החזקות (wissotzky holdings)

נ.ב.
אם היה לי את הכסף כנראה שהיה לי איזה 44 על האופניים :D


חזרה לפורום