טקסט הודעת פורום
| 6/2/2012 11:56:00 PM |
|
נושא: לי יש כזה תאריך: 6/2/2012 11:56:00 PM
מחבר/ת: עידו נח
עובד מצויין ללא בעיות. אני שמתי מקדימה פלטה 32 ומאחורה קסטה עם הילוך 36- ככה אפשר להסתדר בכל עלייה.
להשאיר רק 36 מקדימה, לדעתי יהיה לך טיפה קשה, בייחוד אם אין לך 36 מאחור
|
חזרה לפורום |
|
|