הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2012 11:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו נח עם תוכן  לי יש כזה
נושא: לי יש כזה תאריך: 6/2/2012 11:56:00 PM
מחבר/ת: עידו נח

עובד מצויין ללא בעיות.
אני שמתי מקדימה פלטה 32 ומאחורה קסטה עם הילוך 36- ככה אפשר להסתדר בכל עלייה.

להשאיר רק 36 מקדימה, לדעתי יהיה לך טיפה קשה, בייחוד אם אין לך 36 מאחור


חזרה לפורום