נושא: נהנתי מאד ...אבל! תאריך: 11/21/2002 10:53:00 PM
מחבר/ת: ירון גבע
אני רוכב מתחיל והגעתי לאתר דרך חיפוש בmsn נהנה מאד מהאתר, אך יש הרגשה כאילו הוא שייך רק ליודעי דבר חסרה לי סקירה של מוצרים על ידי מומחים ולא רק קוראים, שלא ברורה מיומנותם אשמח ללמוד יותר מהאתר כרוכב מתחיל. נהפכתי למבקר קבוע תודה! ;)
|