נושא: תודה על המענה תאריך: 6/5/2012 8:58:00 AM
מחבר/ת: אסף רוזנברג
היי תודה על המידע, אכן ראיתי ברוזן שיש להם מיבצע על האופניים , אני מעדיף 26 על פני 29.
וכן המידה באופניים הקודמות היה L , ולגבי סוגי משכך קדמי + אחורי , קיים אויר בלבד ולא שמן ללא צורך בלטפל מידי פעם ?
תודה, אסף
|