הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2012 8:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף רוזנברג עם תוכן  תודה על המענה
נושא: תודה על המענה  תאריך: 6/5/2012 8:58:00 AM
מחבר/ת: אסף רוזנברג

היי תודה על המידע, אכן ראיתי ברוזן שיש להם מיבצע על האופניים , אני מעדיף 26 על פני 29.

וכן המידה באופניים הקודמות היה L , ולגבי סוגי משכך קדמי + אחורי , קיים אויר בלבד ולא שמן ללא צורך בלטפל מידי פעם ?


תודה, אסף


חזרה לפורום