טקסט הודעת פורום
| 6/5/2012 3:59:00 PM |
|
נושא: מצטער , אני מכור לספשלייזד... תאריך: 6/5/2012 3:59:00 PM
מחבר/ת: r t
קניתי ממש לאחרונה (אחרי מס´ דגמים שלהם ) אינדורו 2008 ב 5500 ש´´ח שולח לך מבחן דרכים בלינק ששיכנע אותי ואני לא מצטער לרגע! http://www.ifeel.co.il/page/10097 תהנה...
|
חזרה לפורום |
|
|