הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2012 3:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  r t עם תוכן  מצטער , אני מכור לספשלייזד...
נושא: מצטער , אני מכור לספשלייזד... תאריך: 6/5/2012 3:59:00 PM
מחבר/ת: r t

קניתי ממש לאחרונה (אחרי מס´ דגמים שלהם ) אינדורו 2008 ב 5500 ש´´ח
שולח לך מבחן דרכים בלינק ששיכנע אותי ואני לא מצטער לרגע!
http://www.ifeel.co.il/page/10097
תהנה...


חזרה לפורום