נושא: ביקורת תאריך: 6/5/2012 7:41:00 PM
מחבר/ת: אסף רוזנברג
יצא לי לבקר היום ברוזן ולא ממש התרשמתי ממונגוס , אולי כי לא היו מספיק דגמים להצגה ( סניף קטן), אך כן התרשמתי מGT וממרידה. אעשה בדיקות לגבי מצמן, אני לא חושב שאקנה משומש..אני רוצה רכישה בתשלומים... בכול מיקרה..תודה על האינפורמציה.
|