נושא: יש לי שאלה רפאל תאריך: 6/5/2012 10:07:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אתה לא אוהב את הבולמים של מרזוקי כי ניסת אותם ואת פוקס ואת רוקשוקס והם לא באו לך טוב?
או שאתה סתם לא אוהב את מרזוקי כי זה מה שכולם אומרים וכותבים בפורומים של הארץ?
כי הם עושים בולמים מעולים. זה נכון שהיו להם בעיות אבל זה היה לפני שלוש שנים מאז הם למדו והשתפרו. וממה שנשמע בעולם הם הדביקו את רוקשוקס ופוקס ואולי גם עוברים אותם. חומר למחשבה
נ.ב. מבחינתי זה עניין של זמן (וכסף) עד שיהיה לי מרזוקי על האופניים
|