הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2012 8:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  עוד מילה על בולמים
נושא: עוד מילה על בולמים תאריך: 6/6/2012 8:45:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

פתיחת בולם (כל בולם, קדמי או אחורי) נעשית ע"י קפיץ. קפיץ יכול להיות קפיץ סליל או אוויר דחוס.

סגירת בולם אמנם משתמשת גם בקפיץ (או אוויר כאמור), אבל תמיד יש שמן העובר במעברי שמן ייעודיים אשר גורם לבולם לעבודה פרוגרסיבית ובהתאם למסירות הסגירה שלו. שימון הוא תוצאת לוואי חיובית.


חזרה לפורום