הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2012 9:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפאל רוז עם תוכן  מרזוקי
נושא: מרזוקי תאריך: 6/6/2012 9:23:00 AM
מחבר/ת: רפאל רוז

היה לי מרזוקי BOMBER 160 במשך שנתיים על רוקי מאונטיין סלייר ודי סבלתי מהאמינות שלו. בהחלט הייתי מחליף אותו אם הייתה לי אפשרות (כמו שאמרת בולמים זה עניין של כסף) בסוף החלפתי את האופניים. אני לא אכנס איתך כאן לויכוח כי אני לא איזה מכנופן שיכול לדבר איתך על המכניקה המדויקת של הבולם. ודרך אגב היו לי גם בולמים של ROCK-SHOX ו-FOX (ועדיין יש). על דברים שאין לי מושג בכלל אני לא כותב בכלל.כתבתי את דעתי- לא כתבתי "הבולם לא טוב" אלא "אני לא אוהב אותו". כמובן שגם אתה יכול לכתוב את דעתך ולהאיר את עיננו. ;)


חזרה לפורום