נושא: אחלה, סתם עניין אותי תאריך: 6/6/2012 9:49:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
כי רוב האנשים כותבים כי זה מה שהם קראו בפורומים ויש תגובות חוזרות שלא באות ממקום של ניסיון.
אגב איזה שנה היה המרזוקי שלך? ידוע שהיו בעיות אמינות לפני מספר שנים.
לי יש רוקשוקס על שני הזוגות שלי ואני מרוצה עד הגג :)
|