טקסט הודעת פורום
6/6/2012 11:19:00 PM
רפאל רוז
מרזוקי
נושא:
מרזוקי
תאריך:
6/6/2012 11:19:00 PM
מחבר/ת:
רפאל רוז
הוא היה שנת 2007 אז זה מסתדר עם מה שאתה אומר.
גם לי יש עכשיו RS ואני מרוצה מאוד
חזרה לפורום