נושא: 29 תאריך: 6/7/2012 8:07:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז
בהחלט ממליץ לך על 29. במיוחד שאתה אומר שאתה רוכב רגוע ולא אגרסיבי. אופני 29 ידרשו ממך פחות מאמץ בעליות וכל שכן בכיבוש מרחקים, והגלגלים הגדולים ישככו יותר את מהמורות הקרקע. לא תהיה לך בעייה להתחיל עם 29 בלי קשר לכמה זמן לא רכבת אבל תהיה לך בעייה אחרת- לא תוכל לחזור אח"כ ל-26, כי 29 זה ממכר ;) בדגמים האלה באמת אין הבדלים גדולים מדי בחלקים אבל סוגיית גודל הגלגל בהחלט משנה. אני כבר עברתי בשני הזוגות שלי ל-29(עכשיו GIANT ANTHEM ו-GT PEACE) ולא זוכר כבר מה זה 26...
|