טקסט הודעת פורום
| 6/8/2012 2:56:00 PM |
|
נושא: שלום!כמה שאלות תאריך: 6/8/2012 2:56:00 PM
מחבר/ת: אלון
שלום, האופניים מאד תפסו לי את העין ויש לי כמה שאלות קטנות: האם יש שריטה על השילדה או משהו שנדפק ? אני חושב שראיתי חתך מסוים במושב של הכיסא-האם זה נכון ? ומה גובה הבולם הקידמי ?
תודה רבה :)
|
חזרה לפורום |
|
|