הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2012 2:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון עם תוכן  שלום!כמה שאלות
נושא: שלום!כמה שאלות תאריך: 6/8/2012 2:56:00 PM
מחבר/ת: אלון

שלום,
האופניים מאד תפסו לי את העין ויש לי כמה שאלות קטנות:
האם יש שריטה על השילדה או משהו שנדפק ?
אני חושב שראיתי חתך מסוים במושב של הכיסא-האם זה נכון ?
ומה גובה הבולם הקידמי ?

תודה רבה :)


חזרה לפורום