נושא: רכשתי GT Avalanche 3.0D 2012 - מה לגבי אביזרים? :) תאריך: 6/8/2012 10:05:00 PM
מחבר/ת: יאיר צ
רכשתי היום ברוזן אנד מינץ אופניים GT Avalanche 3.0D 2012.
http://www.rosen-meents.co.il/?pg=&categoryid=778&articleid=4518&searchparam=avalanche
יחד עם זה קניתי קסדה GIRO Skyline, מתקן + בקבוק מים, חומר נגד פנצ´רים לגלגלים ומנעול.
מדובר באופני כניסה שלי. אשמח לשמוע איזה ציוד ישפר את החוויה שלי ומה חובה. המטרה שלי היא נסיעות לצורך ספורט - חשוב לי לדעת שאני באמת מוריד קלוריות ושורף שומנים.
תודה!
|