נושא: נזילת שמן מבולם FOX TALAS 36 תאריך: 6/9/2012 1:54:00 PM
מחבר/ת: vlad
ש לי שאלה לגבי בולם פוקס טאלאס 160/36 ברגע שאני מוריד אותו ל 100 מ"מ ורוצה להחזיר ל 130 הוא לא חוזר ממש חלק אלה חצי מהלך,לאחר מכן אני משחרר אותו ל 160 והוא יוצא כמו שצריך לכל האורך,האם זה אומר שיש לו בעיה?בנוסף לזה לאותו הבולם יוצא שמן בצד ימין שלו אחרי מספר דקות של רכיבה.בחנות אמרו שזה בסדר זה שמן סיכה אני לא בטוח בזה. האם זה משהו חמור או שאפשר לסדר את זה ע"י טיפול רגיל בבולם?הבולם בן כשנה וחצי לעולם לא היה בטיפול. תודה
|