הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2012 12:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר צ עם תוכן  אז קודם כל תודה רבה!
נושא: אז קודם כל תודה רבה! תאריך: 6/10/2012 12:39:00 AM
מחבר/ת: יאיר צ

תודה על הפירוט המלא!

1. איזה רב כלי אתה ממליץ לקנות? משהו פשוט שיכסה לי את הצרכים הבסיסיים שאני יכול לתפעל גם בלי ידע נרחב.
2. לגבי שעונים - יש ספידומטר פשוט שימדוד לי מרחקים בצורה טובה ויהיה לי משתלם לקנות אותו בשלב ראשון? (לא יודע אם יש לי רצון להסתובב עם הסמרטפון שלי)

לקחתי את הטיפים שנתת לי לגבי שריפת שומנים.
הנסיעות שאני מתכוון לעשות הן נסיעות של שעה וחצי בערך. בשלב ראשון לא סינגלים באמת.
הנסיעה כוללת עלייה מכובדת מאוד (עליה לראש הנקרה אם מכיר).


חזרה לפורום