נושא: תתחדש ! תאריך: 6/10/2012 7:08:00 AM
מחבר/ת: vladimir kuzminski
שלום החלה אופניים ! אני מאוד אוהב את הדגם הזה . כמו שכתבו בהודעות קודמות זה משצריך . חוץ מזה הייתי ממליץ לך להחליף פדלים בהקדם . פדלים על האופניים הכי פשוטים ולא מתאימים לשטח . תחליט איך אתה רוצה לרכב : מחובר או לא ולפי זה תרכוש פדלים יותר טובים . בהצלחה !
|