נושא: בולם תאריך: 6/10/2012 7:11:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
לולד מולד :) בדרך כלל נזילות קטנות מבולם זה לגיטימי וקורה מדי פעם . רק צריך לראות שאין הגזמה . חוץ מזה מאוד מומלץ לבצע טיפולים פעם בשנה לבולמים . אני מאוד ממליץ לך לבצע טיפול לבולם ולפתוח דף חדש מבחינתך שאתה ידע שטפלת ומתי . בהצלחה ! www.velik.org
|