הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2012 7:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  בולם
נושא: בולם  תאריך: 6/10/2012 7:11:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

לולד מולד :)
בדרך כלל נזילות קטנות מבולם זה לגיטימי וקורה מדי פעם . רק צריך לראות שאין הגזמה .
חוץ מזה מאוד מומלץ לבצע טיפולים פעם בשנה לבולמים .
אני מאוד ממליץ לך לבצע טיפול לבולם ולפתוח דף חדש מבחינתך שאתה ידע שטפלת ומתי .
בהצלחה !
www.velik.org


חזרה לפורום